5.1 Onze klant
Accolade is een klantgerichte en betrokken organisatie. Op een efficiënte manier bedienen wij onze klanten zo goed mogelijk.
Telefonie blijft het meest gebruikte klantcontactkanaal voor onze huurders. In 2017 is het centrale nummer van Accolade ruim 78.000 keer gebeld. Dit is alweer een daling ten opzichte van voorgaande jaren (bijna 80.000 in 2016, ruim 82.000 in 2015 en ruim 85.000 in 2014).
Het aantal gebruikers van ons huurdersportaal Mijn Accolade blijft ongeveer gelijk aan vorig jaar. Ruim 6.100 klanten gebruiken dit actief. Wel zien we het aantal transacties licht stijgen. In 2018 ontwikkelen we onze digitale processen fors door. We verwachten komen jaar dan ook een stijging in het aantal gebruikers van MijnAccolade. En daarmee een toename in het gebruik.
Onze baliepunten blijven geopend voor bezoek op afspraak en open inloop.